Mette Frederiksen’den Bugün Sosyal Medya Messenger’da Beyaz Saray’daki Grönland Toplantısı Hakkında Açıklama
Kopenhag, 15 Ocak 2026 Başbakan Mette Frederiksen, Grönland, Danimarka ve ABD arasında gerçekleştirilen toplantıya dair açıklama yaptı. Başbakan, toplantıya ilişkin…